beetje achter - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corry en Ad Marinussen - WaarBenJij.nu beetje achter - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corry en Ad Marinussen - WaarBenJij.nu

beetje achter

Door: corry

Blijf op de hoogte en volg Corry en Ad

17 Maart 2014 | Australië, Sydney

17maart

een verslag van een paar dagen.
naar een country avond geweest in de club en de zanger frank lfied gezien die zong l remetber you een liedje van vroeger.
een dag boodshappen gedaan en gepoetst we moeten iets doen voor de kost.
zondag met de trein naar sydney gegaan maar dat was geen succes ze waren aan het spoor aan het werken en moesten met de bus verder we hadden er 2uur over gedaan en we kwamen in sydney aan toen begon het te regenen en onweren dus maar gauw op een terras gaan zitten en wat gegeten nog maar even naar de markt gelopen we waren zo nat dus maar weer terug met bus en trein dat was wel jammer .
we zijn toen maar in de club iets gaan drinken en eten en dat was wel gezellig.
Nu gaan we slapen het is hier al 12uur welterusten

ad en corry

• 17 Maart 2014 - 17:55

Arie Versteeg:

Hallo Corrie en Ad. Zondagmiddag lag ik even op de Bank toen er op het raam werd geklopt.
    Het was Beb en Tinnie die kwamen op de koffie leuk zo onverwachts.
    We hebben een gezellige middag gehad.
    Wel een toestand bij Beb en tinnie met die scheidingen he.
    Heel verdrietig hoor.Nou luitjes geniet er van want jullie moeten zo weer naar huis.
    Groetjes Coby en Arie

• 17 Maart 2014 - 19:50

Noud En Mieke:

Hoi Corry en Ad,

Jammer van de treinreis en de regen in Sydney.
    Het lijkt de NS wel, die zijn ook vaak aan het spoor bezig.
    En regen, daar krijgen wij in de regel wel genoeg van, daar hadden jullie niet voor naar Sydney hoeven te gaan, maar het is hier nog steeds droog.
    Vanaf carnaval heeft het hier niet meer geregend en hebben we het gevoel dat het al weken lente is.
    Vandaag was het wat frisjes, maar dat kwam door de wind.
    Maar een countryavond en lekker eten en borrelen in de club is natuurlijk ook gezellig.
    Goed dat jullie even mee gepoetst hebben bij Bill en Ria, want anders zijn jullie dat straks afgeleerd.
    Nou lieverds, wij wensen jullie nog héél véél mooi weer, plezier en gezelligheid.

Groetjes van Noud en Mieke

• 17 Maart 2014 - 20:05

Elly De Wit:

Hoi ad en corry,
    Wel lekker actief bezig zeg, jammer van de werkzaamheden aan het spoor met als toetje de regen!
    W, b, dat poetsen, daar hoef je niet zo ver voor te gaan, kan hier ook hoor, hier is de badkamer aangepast, moet ik het werk voor je laten liggen?
    groetjes en geniet Noud en Elly

• 18 Maart 2014 - 08:47

Leoni:

Hoi Corrie en ad
    gezellig jullie reisverslagen geniet er maar van allemaal.
    hier is alles oke houden 't goed in de gaten
    groetjes Leoni en Fons

• 18 Maart 2014 - 09:51

Marianne:

Hallo,
    Ondanks het weer hebben jullie het goed naar je zin.
    Houden zo. Hier is alles oke. Sommige van ons clubje zijn al volop aan het oefenen
    om de ballen goed te laten rollen , knotsen en knallen
    Valt daar ook nog iets te doen met ballen ?????????????????????????????????
    Wij zijn zeer benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes.

• 18 Maart 2014 - 12:57

Bep Tien Populiers:

hoi wat gezellig een countryavond was het een goede zanger .
    maar dat horen we wel .jammer van de regen maar toch wel weer een leuke ervaring met bus en trein
    jammer dat je zo lang onderweg was met die regen
    geniet er nog maar lekker van
    groetjes bep tien