tripnaar australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corry en Ad Marinussen - WaarBenJij.nu tripnaar australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corry en Ad Marinussen - WaarBenJij.nu

tripnaar australie

Door: corry

Blijf op de hoogte en volg Corry en Ad

07 Maart 2014 | Australië, Sydney

Australie 7maart

hallo allemaal

eindelijk kan ik een verslag maken iets is er verkeerd gegaan ik kwam niet op mijn site.
Dinsdag vertrokken en hebben een goede vlucht gehad tot sydney er was onweer en hebben een 1uur boven sydney gevlogen we konden niet landen.
we waren moe maar ook blij dat we ria en bill weer zagen.
woensdag rustig aangedaan en donderdag een leuke tocht gemaakt langs de oceaan en over een mooie brug gewandeld .
s' avonds lekker buiten gezeten het was nog 27gr om 10 naar binnen nog even naar det tv gekeken en toen dacht ik naar de douche te lopen om zalf te pakken voor de muggen bulten het licht was uit en ik ben van de trap gevallen ik ben voorover naar beneden getuimeld ik dook met mijn hoofd door een gipsplaten muur ik heb gegild en bill kwam als eerste kijkenen vond mij met mijn hoofd in de muur en hij dacht het ergste ik bloede verschrikkelijk heeft mij er uit gehaald en kijken of ik aanspreek was ik heb
2snijwondjes en bulten in mijnhoofd een flinke bloed uijt storting op mijn bil
en verder wist ik gelukkig waar ik was ik heb een engeltje bij me gehad.
dus we zijn niet goed begonnen maar ik ben blij dat ik dit nog kan schrijven.
vandaag rustig aan gedaan en het gaat wel.
Ik hoop dat ik morgen een beter verslag kan schrijven.
doei ad en corry

  • 07 Maart 2014 - 13:32

    Arie En Coby Uit Poederoijen:

    Zo luitjes dat heeft Corrie er goed afgebracht met die val.
    Voor het zelfde geld lag je een week in het ziekenhuis.
    Dat zou niet fijn zijn want daar ben je er niet voor zo ver van huis.
    Kijk je een beetje uit Corrie de volgende keer wel het licht aan doen.

    Fijne Vakantie, Coby en Arie Versteeg

  • 07 Maart 2014 - 13:35

    Bep Tien Populiers:

    Hoi cor gaat het weer een beetje.
    Je hebt het nog goed van af gebracht.
    doe een beetje rustig aan.
    gr bep en tien

  • 07 Maart 2014 - 14:11

    Rob En Marian:

    Hoi Corry en Ad
    Dat was zeker even erg schrikken, fijn dat je het er toch goed van af gebracht hebt
    Rob zegt dat je niet van zulke capriolen uit moet halen. we willen je wel gezond terug zien!

  • 07 Maart 2014 - 14:22

    Cees En Joke Schepens.:

    hoi Corrie wat een pech maar je hebt het er gelukkig goed afgebracht.
    Doe voortaan voorzichtig want het zou jammer zijn als jullie niet van de vakantie kunnen genieten.
    Cees vraagt of de muur nog heel is?
    ik zou zoiets niet vragen.
    Nou beterschap en geniet van australie.
    groetjes Cees en Joke.

  • 07 Maart 2014 - 15:33

    Noud En Mieke:

    Ha, Ad en Corry
    Nou jullie zijn goed begonnen,ik hoop dat de stukadoors niet zo duur zijn daar want dit valt niet onder de reisverzekering. We hopen dan maar dat het hier bij blijft en dat jullie nu echt kunnen gaan genieten van jullie welverdiende reis. Corry van harte beterschap en Ad veel sterkte met de gewonde.

    Groetjes,

    Noud en Mieke

  • 07 Maart 2014 - 16:47

    Elly De Wit:

    He he wat ben je toch een O..., doe je nu voorzichtig aan?
    Groetjes Elly en Noud

  • 07 Maart 2014 - 17:01

    Elly En Jan:

    Doe wel een beetje rustig aan he.
    jan en el

  • 07 Maart 2014 - 17:26

    Marianne:

    Doen jullie daar down under een beetje rustig aan. Wij willen jullie graag heel terug.
    Gaat het nu een beetje of is nu alles bont en blauw.
    Je hebt het er goed vanaf gebracht Cor. Denk in het vervolg aan het lichtknopje.
    Groetjes aan iedereen en beterschap.
    Marianne

  • 07 Maart 2014 - 17:57

    Theo En Marian:

    Je laat ons wel schrikken, voor hetzelde geld was je vakantie over.
    Doe in het vervolg voorzichtig aan.
    Heb je nog last gehad van dikke voeten gehad in het vliegtuig?
    Theo en Marian

  • 08 Maart 2014 - 12:09

    Bernadet En Jan:

    Hoi Corke en Ad

    Het moet geen gewoonte wordendat vallen. Eerst met een bladblzaer en nu van de trap. Laten we hopen dat het geen gevolgen heeft. Geniet nog van het mooie land en oppassen!!!!!!!
    Groetjes
    Bernadet en Jan

  • 09 Maart 2014 - 13:01

    Riet En Dre:

    Wel uit kijken ,anders gaat het weer mis. Geniet ervan.

  • 09 Maart 2014 - 13:16

    Yvonne En Kees:

    Corrie ik had nog zo gezegd geen gekke dingen doen , wat doet ze, ja hoor op de kop van de trap af. Ik heb gelezen dat hat al wat beter gaat dus ga nu lekker genieten en maak er iets leuks van. Heel veel plezier groetjes aan Ad.

  • 09 Maart 2014 - 16:55

    Noud En Mieke:

    Hoi Corry en Ad,

    Gelukkig lezen we dat het alweer wat beter gaat met Corry en dat jullie wel al mooie en leuke dingen gezien hebben. Hou het maar bij dat ene vervelende ongeluk en haal geen halsbrekende capriolen meer uit.
    Geniet er samen van met Bill en Ria en laat die mensen en ons niet meer zo schrikken!

    Groetjes van Noud en Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Familie bezoek in Australië

Familie bezoek in Australië

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Naar huis

25 Maart 2014

nog een dag

23 Maart 2014

we genieten weer

21 Maart 2014

ziek

18 Maart 2014

stad sydney
Corry en Ad

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 4873

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Familie bezoek in Australië

Landen bezocht: