ziek - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corry en Ad Marinussen - WaarBenJij.nu ziek - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corry en Ad Marinussen - WaarBenJij.nu

ziek

Door: corry

Blijf op de hoogte en volg Corry en Ad

21 Maart 2014 | Australië, Sydney

21maart

hoi allemaal

de pech blijft ons achtervolgen woensdagavond kreeg ik opeens last van mijn rechter voet rood en dik iets gestoken maar wat s'nachts kreeg ik koorts en verschrikkelijke hoofdpijn en moest elk uur naar de w c heel de nacht niet geslapen en ria s'morgens de dokter gebeld en kon ik om 12uur komen hij heeft me helemaal onderzocht ook nog van de val en daar heb ik gelukkig niets van over gehouden zover dat hij kon zien maar moet wel als ik thuis ben naar mijn eigen dokter,ik heb wel een blaasontsteking en een insectenbeet maar welke dat wist hij ook niet, ik kreeg een antibioticakuur en paracetemol ik ben naar bed gegaan en en vanmorgen pas eruit gekomen ik vind het zo erg voor bill en ria ze doen alles om het ons naar onze zin temaken ad verveeld zich natuurlijk ook stierig dus we hebben domme pech
het liefst kwam ik naar huis maar daar ben ik te ziek voor het is zo ver
we hadden al wel gekeken voor een andere vlucht maar dat gaat nog niet.
Dus dit onze vacantie de laatste dagen kl!!!!!!!!!!!!!

Groetjes ad en corry

• 21 Maart 2014 - 07:25

Rob:

Het zit niet mee hè, maar kop op jullie hebben nog een paar dagen downunder. Het beloofde land waar je niet al te vaak komt en waar de meeste nooit zullen komen.
    Probeer nog te genieten van deze laatste dagen....

Daarna zullen Tess en Daan jullie overspoelen met kusjes knuffels en verhalen....

Gr en dikke kus van ons

• 21 Maart 2014 - 11:36

Elly:

Nou wat een pech. Jammer voor jou, julie hadden het zo naar je zin en het is zeker ook voor Ad vervelend. Maar aan ziek zijn kun je niets doen.Ik hoop dat je de laatste dagen toch nog een beetje kunt genieten. Ja als je ziek bent wil je het liefst naar huis.

Groetjes

El en Jan

• 21 Maart 2014 - 14:43

Marian Hoedjes:

Jammer dat het niet mee zit, hopelijk heb je van de arts medicatie gekregen en kun je toch nog enkele dagen genieten
    Groetjes,
    Rob en marian

• 21 Maart 2014 - 15:35

Noud En Mieke:

Tjonge jonge, dit is dubbel pech Corry en je vindt het vervelend voor Ad, maar dat is het zeker ook voor jou. Jullie gingen om ervan te genieten en heel veel moois te kunnen bekijken, maar hier kan niemand iets aan doen. Alles bij elkaar gewoon jammer. Maar zaak is dat je snel opknapt en dat jullie toch nog een paar dagen kunnen profiteren van dat mooie land. We hopen jullie volgende week weer in blakende gezondheid terug te zien.
    Wij wensen jullie héél véél beterschap!

Groetjes en een dikke kussss van:
    Noud en Mieke

• 21 Maart 2014 - 17:17

Gerry:

Ja, inderdaad domme pech. Maar wie weet heeft die dokter daar jou wel wonderpillen gegeven en ben je er zo weer bovenop. Probeer nog te genieten van de laatste dagen, dat zou wel fijn zijn. Snelle beterschap en heel veel groetjes.
    Gerry.

• 21 Maart 2014 - 17:57

Marianne:

Wat jammer nou dat je de laatste dagen ziek gaat worden. Maar vaak slaat die kuur wel snel aan, dus heb je nog een paar mooie dagen voor de boeg.
    Geniet er maar van. En Maak nog een foto van dat gat in de muur, die hebben we nog tegoed.
    Groetjes aan Ad, Bill en Ria.
    Hou je taai.
    Marianne

• 21 Maart 2014 - 18:04

Marianne:

Ik heb de foto's al gezien.
    Dat gat ziet er fraai uit, het lijkt wel of er springstof is gebruikt !!!!!!
    Je voet ziet er ook niet zo gezond uit. Hopelijk is de zwelling nu wat minder.
    Sterkte
    Marianne

• 21 Maart 2014 - 18:21

Joke:

He he wat een pech.
    Nu maar hopen dat de antibiotica vlug zijn werk doet, zodat jullie toch nog een paar leuke dagen hebben.
    We duimen voor jullie.
    Beterschap en groetjes aan iedereen daar.
    Cees en Joke.

• 21 Maart 2014 - 19:10

Bep Tien Populiers:

hoi wat een pech. ik hoop dat de antibiotica vlug aan gaat slaan zodat je nog wat kunt genieten
    en je wat sterker wordt om de terugreis te doen hou je goed en beterschap.we denken aan je
    gr bep en tien

• 21 Maart 2014 - 22:50

Diny En Hans Cools:

Hoi Corry en Ad,

Deze prachtige reis is een verblijf van uitersten. Eerst een ongelukkige val van de trap en nu een ontsteking met koorts en hoofdpijn. Wij hopen dat de medicatie snel aanslaat en hopen dat je de laatste dagen van je verblijf samen met Ad, Ria en Bill toch nog kunt genieten.
    Beterschap en snel tot ziens,

Diny en Hans

• 21 Maart 2014 - 23:25

Annet En Henk:

Wat hebben jullie toch pech. Maar hopelijk gaat het gauw iets beter en heb je nog een paar mooie dagen met zijn allen. Lieve groetjes en een goeie terugreis

• 21 Maart 2014 - 23:35

Theo En Marian:

Wat een tegenvaller dat de laatste week van jullie vakantie zo moet aflopen.
    We hopen dat de antibiotica aanslaat en het leed gauw gekeden is.
    Hou de moed er toch maar in ondanks de beslommeringen.

Groetjes, Theo en Marian

• 22 Maart 2014 - 23:45

Elly:

Hey Corry en Ad,
    Het is 2014 geen 2013! je weet wel wat ik bedoel!
    Hopelijk knap je gauw weer op, en kun je nog wat gaan doen, en w.b. Ad die is ook door jou verwend en gepamperd toen hij op bed kwam te liggen, dus shit hapens nou eenmaal kan jij ook niets aan doen Corry!
    Beterschap en probeer nog wat ge genieten.
    Groetjes noud en elly

• 23 Maart 2014 - 13:48

Kees En Yvonne:

Goede morgen Ad en Corry. Wat rot voor jullie dat de vacantie niet verloopt zoals jullie gehoopt hadden. Als jullie maar genoten hebben van de leuke dingen die jullie gedaan hebben. Knap maar gauw op. Nog veel plezier en alvast een goede reis terug. Gr. Kees en Yvonne