kangaroes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corry en Ad Marinussen - WaarBenJij.nu kangaroes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corry en Ad Marinussen - WaarBenJij.nu

kangaroes

Door: corry

Blijf op de hoogte en volg Corry en Ad

08 Maart 2014 | Australië, Sydney

8maart
hoi
vandaag een leuke dag gehad we zijn naar park geweest waar kangaroes en koalabeertjes zaten.het is lekker weer 28gr en zijn lekker bij bill op de plaats gaan zitte en de bbg aan en heerlijk gegeten.
het gaat al iets beter met mij ik kan het met medicijnen goed aan.
bill zal deze week een foto maken van het gat waar ik deze week door heen ging.

Groetjes
Ad en corry

• 08 Maart 2014 - 17:27

Gerry:

Hoi Corry en Ad.
    Corrje moet nu niet overal alles willen controleren. jij wilde weten hoe stevig de muren daar zijn!!!!!!!!
    Jonge, jonge, jij hebt wel geluk gehad. Voor hetzelfde geld lag je helemaal in de kreukels. Nou, geen gekke dingen meer doen en lekker genieten.
    groetje Gerry

• 08 Maart 2014 - 18:23

Harrie En Hanneke:

Hoi Corry en Ad,

Wa lees ik nou, hedde ge Bill zijn huis kapotgemaakt.
    Nou geen gekke dingen meer, beterschap ermee en een prettige vakantie

Gr. Harrie en Hanneke

• 10 Maart 2014 - 16:14

Ine En Walter Hannink:

Hoi Ad en Corrie,

wel gezellig dat we zo jullie kunnen volgen. Nou geen gekke sprongen meer maken doe dat thuis maar. Veel groeten en tot de volgende blog.